1. Satın Alma Birimi
Satın Alma Birimi; yürürlükteki mevzuat hükümleri doğrultusunda aşağıdaki alımları ve işleri yapar.
Tüm mal ve hizmet alımları,
Bakım onarım hizmetleri (santral, makine teçhizat, taşıt vs.),
Muayene ve Kabul Komisyonlarının kurulması, muayene ve kabul işlemlerinin takibi,
Hurda satış işlemleri ve yazışmaları,
Yapılan hizmetlerin takibi,
Hak ediş ve ödeme emirlerinin Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı’na gönderilmesi,
Avans ve kredili alımlar ( Devlet Malzeme Ofisi’nden yapılan alımlar dahil )
2. Özlük İşleri Birimi
Özlük İşleri Birimi; yürürlükteki mevzuat hükümleri doğrultusunda aşağıdaki işleri yapar.
Daire Başkanlığımız Personelinin maaş bilgi giriş işlemlerinin yapılmasını sağlamak,
Daire Başkanlığımız Personelinin SGK ve emekli kesenek tutarlarının sistem üzerinden aktarma işlemlerinin yapılıp bildirgesinin alınması sağlamak,
Daire Başkanlığımız Personelinin işe başlamalarını ve işten ayrılmalarını ilgili birimlere bildirmek,
Yurt içi görev yolluklarının hazırlanarak ödemesinin yapılması sağlamak,
Yurt dışı görev yolluklarının hazırlanarak ödemesinin yapılması sağlamak,
Sürekli görev yolluklarının hazırlanarak ödemesinin yapılması sağlamak,
Kalite yönetim sistemi doğrultusunda birim kalite yönetimi çalışmalarında kendilerine verilen iş ve işlemleri yapmak,
Faaliyetlerin devamlılığını sağlamak için, yapılan işlemlerle ilgili her türlü kaydı tutmak, gerekli belgeleri düzenlemek, takip etmek ve arşivlenmesini sağlamak.
3. Taşınır Kayıt ve Kontrol Birimi
Taşınır Kayıt ve Kontrol Birimi; yürürlükteki mevzuat hükümleri doğrultusunda aşağıdaki işleri yapar.
Ambara giren taşınır malların taşınır mal kaydını zamanında ve düzenli kayıt etmek,
Taşınır Kayıt ve Kontrol Tutanağının düzenlenmesi yapmak,
Talep edilen mal ve malzemenin birimlere dağıtılması sağlamak,
Yıllık mal ve malzemenin sayımlarının takibinin yapılması sağlamak,
Kırılan, bozulan ve kullanılamayacak durumda olan taşınır malları tespit etmek ve onayla kayıtlardan düşürülmesini sağlamak,
Her yılsonunda taşınır mal sayımının yapılarak, sayım tutanaklarını düzenlemek ve hazırlanacak listelerin Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı’na ve Sayıştay’a bildirilmesini sağlamak,
Demirbaş ve Zimmet Fişi düzenleyerek personele demirbaş zimmetlemek, görevden ayrılan personelden zimmetli eşyaları teslim almak,
Depodaki malzemeleri düzenli ve sistemli bir şekilde kontrol ederek korunmasını sağlamak,
Yapılan bütün iş ve işlemlere ait belgeleri sistemli bir şekilde muhafaza etmek.
4. Genel Hizmetler Birimi
Genel Hizmetler Birimi; yürürlükteki mevzuat hükümleri doğrultusunda aşağıdaki işleri yapar.
Kamu borçlarının ( Telefon, Elektrik, Su, Doğalgaz, İhale İlan bedelleri vb. ) ilgili mevzuatlar çerçevesinde ödemesinin yapılması,
Abonelik ve Sözleşmelerin yapılması.
Gelen evrakların kaydının yapılarak, evrakların dosyalanmasının ve ilgili birimlere havalesinin yapılmasını sağlamak,
Giden evrakların kaydının yapılarak, evrakların dosyalanmasının ve ilgili birimlere dağıtımının yapılmasını sağlamak,
Bağlı olduğu hiyerarşi içinde üst yöneticiler tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak,
5. Araç İşletme Birimi
Araç İşletme Birimi; yürürlükteki mevzuat hükümleri doğrultusunda aşağıdaki işleri yapar.
Birimlerden Başkanlığımıza gelen araç taleplerine göre araç görevlendirmelerini yapmak ve takip etmek,
Taşıt Görev Emir kâğıtlarını hazırlamak ve araçların bu belgeler olmadan hareket etmesini önlemek,
Birim bünyesinde bulunan araçlarımızın yakıt takip iş ve işlemlerini takip etmek,
Birim bünyesinde bulunan araçların sigorta, muayene, bakım ve onarım gibi tüm resmi işlerinin takibini yapmak,
Birim bünyesinde bulunan araçların sevk ve idaresini yönetmek, - Birim bünyesinde bulunan şoförlerin ehliyetlerini periyodik olarak kontrol etmek,
Birim bünyesinde bulunan araçların dosyalarını tutmak,
Birim bünyesinde bulunan araçların en iyi şekilde kullanılmasını ve muhafazasını sağlamak,
Birim bünyesinde bulunan araçlar ve demirbaşlarda meydana gelen hasarları değerlendirmek, personel hatasından kaynaklanan hasar, bakım ve onarım giderlerinin kusurları oranında ilgili personelden tahsil edilmesini sağlamak,
Hizmet araçlarına Araç Tanıtım Kartı düzenlenmesi gibi işlemler bu büro tarafından yapılmaktadır.
6. Çevre Düzenlemesi ve Temizlik Birimi
Yerleşkelerimizde bulunan Rektörlük hizmet binasının temizlik organizasyonunu yürütmek,
Üniversite içerisinde yapılacak genel temizlik, bakım vb. işlerin organizasyonunu yürütmek,
Yerleşke içerisindeki çim alanların sulamasını ve bakımını yapmak,
Yerleşke içerisindeki ağaçların budanması ve çapalanmasını yapmak,
Bitkilerin ilaçlanması ve gübrelemesini yapmak
Her türlü peyzaj iş ve işlemlerinde ilgili birimlere destek olma